מיתוג
מיתוג מתייחס לאספקטים החזותיים העומדים מאחורי המותג או הזהות של החברה. תהליך מיתוג הוא זה שקובע את הדרך בה החברה מעוניינת להציג את עצמה, לתרגם את כלל יתרונותיה לשפה רעיונית וייחודית. השלב הראשון בתהליך המיתוג הינו שלב התחקיר, הכולל למידה מעמיקה של החברה ו/או המוצר. מתוך שלב זה מתפתח שלב של ניהול תוכן הכולל:
גיבוש שפה - בשלב זה, יתורגמו המסקנות מתוך התחקיר למדריך מיצוב, שישמש את החברה בכל תהליכי השיווק והמיצוב העתידיים שלה - הן כדי להבטיח שמירה על קו תדמיתי אחיד, והן כדי לאפשר את צמיחתה הטבעית והעתידית של החברה, טביעה של שם חברה / שם למוצר, קביעת שורת מיתוג , יצירת סלוגן וכתיבה שיווקית נוספת כמו: פרופיל חברה ,תכנים לאתר, ברושורים, DATASHEETS וכו...
השלב השלישי - בניית תדמית / קונספט ויזואלי (BRANDING):
לשפה הויזואלית, לקונספט הגראפי ולתדמית החברה, ישנה השפעה מכרעת בכל הנוגע לתפיסת החברה ומוצריה. פיתוח קונספט גראפי - look & feel, הכולל עיצוב תדמית חזותית ייחודית וישקף את המסר העיקרי של החברה. התהליך כולל את בחירת הקווים המנחים לשפה: צבעים וצבעוניות, צורות, קוים, בחירת פונט (גופן), אימג'ים, תמונות ,אייקונים (ICON) , אווירה וכו'.
מיתוג החברה מוצג באמצעות עיצוב לוגו, שיציית לחוקי הנראות של החברה ויכלול את שורת המיתוג והסלוגן המשולבים בכל האלמנטים העיצוביים של החברה.
בהמשך ניתן להחיל את אותה שפה הויזואלית ע"ג כלים שיווקיים אחרים, החל מ- כרטיס ביקור, ניירת משרדית , אתר אינטרנט תדמיתי או מסחרי, חומרים מודפסים, הפקת קמפיינים פרסומיים, כנסים, הפקת מצגות עסקיות ותדמיתיות, מודעות, ביתנים וכו'...
בחברת פרופוזה, השילוב בין מחלקת הקריאייטיב, הארט דירקטור, הקופירייטר והלקוחות, מאפשר את יצירת המיתוג המוצלח ביותר.